cd2

Kaksi uutta Mitas AGRITERRA 02 kokoa maatalouskoneisiin

Agriterra_720x405_SmartPartner
Mitas AGRITERRA 02 vyörengassarja on laajentunut kahdella uudella koolla; 620/40R22.5 ja 620/75R26. Näiden mittojen käyttövoima tulee koneenvalmistajilta.

Koko 620/40R22.5 on suunniteltu pienempiin maatalouskoneisiin, kuten puristimiin, puintikoneisiin, levittimiin ja vastaaviin. Tämä koko on ensisijaisesti tarkoitettu Euroopan markkinoille. Toinen uusi koko, 620/75R26, on seurausta Pohjois-Amerikan markkinoiden kysynnästä ja se on tarkoitettu erilaisten viljelykasvien ja ruohojen itsekulkeviin karhottimiin.

AGRITERRA-renkaiden pääominaisuuksia ovat suuri kantavuus ja maksiminopeus jopa 65 km/h, mikä vähentää kuljetusten määrää ja mahdollistaa nopeat kuljetukset ja vähentää polttoaineen kulutusta jopa 8 %. alhaisen vierintävastuksen ansiosta. Renkaat sopivat sekä maantie- että maastoajoon. Avoimen kuvion ansiosta renkailla on erinomainen itsepuhdistuvuus, mikä poistaa 17 % enemmän mutaa ajoalustalta. Nämä ominaisuudet parantavat merkittävästi koneiden tuottavuutta ja vaikuttavat positiivisesti viljelijöiden kannattavuuteen säästäen aikaa ja rahaa.

Alun perin vuonna 2015 markkinoille tuotu AGRITERRA 02 -sarja sisältää nyt 14 kokoa 22,5 - 30,5 tuumaa, ja se kehittyy jatkuvasti. Pavel Kott, Trelleborg Wheel Systemsin Mitas-maatalousrenkaiden tuotepäällikkö, sanoo: ”Pynnityksiä maan tiivistymisen minimoimiseksi ja viljelijöiden halun maksimoimiseksi suuremmasta kuormituskapasiteetista tehokkuuden parantamiseksi ovat olleet viime vuosien vahvimpia trendejä. AGRITERRA 02 -rengasvalikoimassamme yhdistyvät nämä kaksi ominaisuutta, mikä tekee siitä erittäin suositun asiakkaiden keskuudessa ympäri maailmaa. Tukeaksemme viljelijöitä ja helpottaaksemme heidän jokapäiväistä työtä jatkamme näiden renkaiden uusien mittojen ja muunnelmien kehittämistä.

Lisätietoja AGRITERRA 02 -renkaista:

Lataa lehdistöpaketti täältä